اخبار روزفناوری

پرسش و پاسخ Warframe TennoCon 2024 – ‘Raids are our White Whale; ما ایده های خود را برای بازگرداندن آنها داریم.

پرسش و پاسخ Warframe TennoCon 2024 – ‘Raids are our White Whale; ما ایده های خود را برای بازگرداندن آنها داریم.

در TennoCon 2024 در لندن، انتاریو، کانادا، Digital Extremes Warframe: 1999 و Soulframe، هر دو در طول سال راه اندازی می شوند. پس از ارائه‌ها، توانستیم با مگان اورت (مدیر انجمن در Warframe) و ربکا فورد (مدیر خلاق در Warframe) گپ بزنیم تا یک بحث عمیق و کامل در مورد آینده این اکشن 10 ساله رایگان بازی داشته باشیم. بازی تیراندازی.

مگان اورت: همراهان قسمت 2، از نظر فنی. ما سال گذشته راه‌اندازی رسمی 2. 0 را انجام دادیم، و بعد چیزهایی وجود داشت که نمی‌توانستیم به آنها برسیم، بنابراین گفتیم که قسمت 2 را انجام می‌دهیم، بنابراین امسال کمی عشق پیدا می‌کنیم.

ربکا فورد: و سپس مورد دیگر این است که این واقعاً یک سیستم نیست، به همان اندازه که یک تعامل هسته‌ای Warframe است، یعنی ما آیتم‌های مورد علاقه را به رابط کاربری اضافه می‌کنیم. بنابراین، نحوه مدیریت موارد دلخواه زرادخانه خود وجود خواهد داشت.

مگان: و سپس، البته، کالیبان در حال انجام دوباره کاری است. من نمی دانم که آیا این برای سناریو صدق می کند یا خیر. او یک سیستم شادی است.

آیا موارد بیشتری وجود خواهد داشت Railjack در افق هستید؟

ربکا: بله، می‌توانید منتظر راه‌اندازی Railjack با میکروآلودگی با باس فایت برای لیچ‌های آلوده باشید.

عالی. در مورد بازسازی‌های قدیمی کاشی‌کاری‌هایی که شما بچه‌ها با مشتری انجام دادید چطور؟ 

ربکا: شما نیستید. ما در فکر انجام مجدد نورپردازی هستیم. قرار بود در واقع با Jade Shadows راه اندازی شود که کل آن از بین رفت، اما در نهایت مجبور شدیم آن را تقسیم کنیم زیرا خیلی به TennoCon نزدیک بود. ما بیش از هر چیز قصد داریم یک بازسازی نورپردازی انجام دهیم، نه یک بازسازی دارایی اصلی، زیرا فکر می کنیم نورپردازی آن را شبیه یک دارایی جدید می کند.

کاملاً. در مورد بازسازی غارهای یخی چطور؟

مگان: اوه، اینها مدرسه قدیمی هستند.

ربکا: احتمالاً بیشتر از هر چیزی نورپردازی می‌کند.

مگان: نورپردازی GI می‌تواند بسیاری از چیزها را حل کند.

آیا برنامه‌ای برای بازگرداندن CC در کانون توجه وجود دارد؟

ربکا: بله و خیر. پابلو آلونسو (مدیر طراحی) و من دیروز در مورد CC صحبتی داشتیم که واقعاً به این نتیجه می رسد، بسیار خوب، اگر بخواهیم CC را لمس کنیم، چیزی که فکر می کنیم CC طولانی است تقریباً مشکل است، مانند CC کوتاه عالی است، Ember با او Procs آتش، ولت با procs برق خود را. CC کوتاه خوب است و CC بلند بد است، و من این را به روش تقلیل می گویم، اما ما این را می دانیم. ما فقط نمی دانیم چگونه می خواهیم به مشکل سیستماتیک آن نزدیک شویم.

آیا Digital Extremes از انتقال Wiki Fandom و راه اندازی یک ویکی رسمی پشتیبانی می کند؟

مگان: اوه، این سوال خوبی است. ما در مورد جابجایی آن، حفظ آن صحبت کرده‌ایم و واقعاً به پهنای باند تیم و توانایی انجام آن کاهش پیدا کرده است. این بسیار دشوارتر از آن چیزی است که من فکر می کنم.

ما در جایی که هستیم خوب هستیم، اما در حال بحث در مورد انتقال احتمالی آن هستیم. رویای میزبانی خودمان است، اما بدیهی است که این یک گفتگوی بسیار بزرگتر با تیم وب ما و همه افرادی مانند آن است. بنابراین، در جایی که هستیم خوب هستیم، اما اگر بخواهیم در حال گفتگو هستیم.

ربکا: برای افرادی که واقعاً ویکی را اجرا می کنند فریاد بزنید. همه آنها داوطلب هستند اگر در مورد نحوه میزبانی آن مشکل دارید، آرزو می کنیم پاسخ خوبی برای شما داشته باشیم، اما خارج از کنترل ما است.

مگان: اما ما با داوطلبان نیز صحبت کرده‌ایم و می‌خواهیم، ​​بچه‌ها چه می‌خواهید؟ از آنجا که شما بچه ها دارید کار را انجام می دهید، ما دارایی ها و همه چیز را برای شما می فرستیم، اما این چه چیزی است که شما بچه ها می خواهید؟ بنابراین، موارد بیشتری در راه است.

کلاس

در مورد سلاح‌ها، برخی از طرفداران واقعاً بهترین نظرات را در مورد Wise Razor ندارند. آنها در حال تعجب هستند که آیا ممکن است یک موضع جدید نیکانا دو دستی در جریان باشد.

ربکا: مورد جدیدی در این فرآیند وجود ندارد، اما در یادداشت کوچک خود در مورد مواردی که باید در صورت داشتن زمان به آنها اشاره کنیم، در مورد تغییر حمله اولیه Wise Razor نوشتم. . تیم انیمیشن ما، این اولین موضع دو دستی آنها در انیمیشن نیکانا بود. من می‌دانم که بازخوردی در مورد آن وجود دارد، بنابراین دلیلی وجود ندارد که ما زمان صرف کنیم تا Wise Razor را به‌جای انجام یک روش جدید، تغییر دهیم، زیرا می‌دانم که مردم این پاسخ‌دهی اولیه را دوست ندارند. باز هم، ما فقط باید پیشرفت کنیم. اولین مورد ما بود ما آن را انجام خواهیم داد. در لیست است.

با تاسیس سال 1999، سال جاری برای Warframe چه سالی است؟

ربکا: اوه، ما هرگز به آن پاسخ نخواهیم داد.

بسیار خوب! آیا برنامه‌ای برای اضافه کردن بارگذاری‌های اپراتور و راهی برای پیوند دادن آنها به بارگیری‌های Warframe شما وجود دارد؟

ربکا: من فکر می‌کنم که ما در حال اضافه کردن مبادله مدرسه تمرکز به انتخابگر بارگیری مبتنی بر نمودار ستاره هستیم. اما از نظر بارگذاری اپراتور، مثلاً بگوییم می‌خواهی آمپلی فایر خود را با لودآوت عوض کنی… صادقانه بگویم، پابلو فرد بهتری برای پاسخ دادن به آن است و می‌دانم که ما در مورد آن به گونه‌ای صحبت نکرده‌ایم که باعث شود به نظر می رسد ما این کار را به زودی انجام خواهیم داد. متاسفم.

آیا برنامه‌ای برای به‌روزرسانی سیستم معاملاتی در Warframe وجود دارد که آن را فقط از چت تجاری توسعه دهد؟

مگان: من به این ظرفیت فکر نمی کنم. چیزی که ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد این است که بازیکنان خود را در حالت ذخیره کراس پلتفرم به روز کنیم. ما در حال گفتگوهای عمیقی در مورد تجارت بین پلتفرمی هستیم، اینکه چگونه به نظر می رسد و چگونه عمل می کند. این مرحله بعدی ما در تجارت است. در حال حاضر هیچ مکالمه‌ای درباره خارج کردن آن از چت وجود ندارد. ما فقط به عملکرد چند پلتفرمی آن نگاه می کنیم.

ربکا: به اشخاص ثالثی که Warframe Market را می سازند فریاد بزنید. ما مرتبط نیستیم این یک چیز طرفداران است. با مسئولیت خود از آن استفاده کنید، اما آنها کار بزرگی انجام می دهند، بنابراین ما به عنوان بازیکن از آن پشتیبانی می کنیم.

شما اشاره کردید که Tau در برنامه ای برای آینده قابل پیش بینی نیست، اما آیا برنامه ای برای داشتن نمودار ستاره ای جایگزین مانند Empyrean وجود دارد؟

ربکا: نه، اما با Warframe: 1999، ما راهی را به شما می‌دهیم تا به اصطلاح، جایی که می‌خواهید بازی را شروع کنید، انتخاب کنید. مثلاً آیا می خواهید در سال 1999 راه اندازی شوید یا سیستم Origin؟ این در حال آمدن است.

باشه. چند سوال در مورد سلاح افراد جامعه می‌دانند که Ghoulsaw در آنجا وجود دارد، اما آنها در تعجب هستند که آیا می‌توانید یک اره برقی واقعی تهیه کنید.

ربکا: بنابراین ما Pantera را داریم که مانند تیغ اره است، Mitre را داریم که پرتاب کننده تیغه است و Ghoulsaw را داریم. منظورم این است که ما اکنون در دهه 90 هستیم، بنابراین یک سلاح اره ای دهه 90 واقعاً کار سختی دارد، بنابراین شاید.

یکی دیگر این بود: می‌دانم که نیزه‌هایی وجود دارند، اما ترکیب نیزه و سپر چطور؟

ربکا: استیاناکس، او تنها پسر است. خوب، Soulframe یکی را ساخته است، بنابراین ما می توانیم کد و فناوری آنها را بدزدیم.

آیا شکاف‌های اختصاصی افزایش روی فریم‌ها هرگز امکان‌پذیر خواهد بود؟

ربکا: احتمالا نه. متاسفم.

بازیکنان Warframe چه زمانی استقامت خود را به دست می‌آورند؟

ربکا: هرگز. استقامت زیاد. هرگز نمی گویم هرگز، اما هرگز.

آیا نت‌های خالی خالی نیز دچار شکاف خواهند شد؟

ربکا: باید نگاهی به کاشی بیندازیم. منظورم این است که این احتمالاً بیش از هر چیز یک نادیده گرفتن است.

مگان: وقتی شکاف‌های Omni را به مجموعه کاشی‌هایی که از دست داده بودیم اضافه کردیم، یک Deelict و همه چیز داشتیم.

ربکا: خب، حدس می‌زنم آنها پیچ‌های خراب دارند. این در واقع می تواند برای مردم بسیار جالب باشد.

مگان: همچنین ممکن است دلیلی برای این باشد که مثلاً اگر برای شکستن آثار به آنجا می روید، اما فردی با یک کلید وجود دارد.

ربکا: بله، ممکن است دوپینگ باشد. باید ببینیم بد ما، متاسفم برای آن. ما آن را بررسی خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا